snurriga!?!

Hej hopp igen!
Nu sitter jag här medan jojo (och jag) tar sig en liten pause från en väldigt krånglig skol uppgift.
Jag kan börja med att berätta lite snabbt om vad vi hittade på igår =)
Dagen började med att vi sov ut sen spelade vi spel och åt en god frukost (med våffel rester, mums). Sen gick vi för att bada, det var riktigt kul. På kvällen åt vi kyckling och titta på Let's dance blandat med Så ska det låta. När det var slut tittade vi på kort från när Johanna var liten :) Och som vi gjorde kvällen innan fortsatte vi att kolla på skärgårdsdocktorn. Johanna somnade i från  så jag gick och släckte och stängde av allt, klockan hann bli 1.30!

Idag vaknade jag till vid 7 tiden av ett sms från Emelie där hon skriver God morgon, det var en bra start på dagen. Men självklart somnade jag om och gick upp vid 9.30 istället =) Jag väckte johanna vaid 10.30 och då kollade vi ett avsnitt av skärgårdsdocktorn medans vi månade oss. Sen spelade vi spel och åt frukost. Men nu har vi suttit med jojos uppg och jag vill verkligen lyckas lösa hennes uppg så att jag är till lite nytta =)

Idag blir det att gå ut och äta för vi orkar inte göra mat idag, haha
Vi kanske hörs senare kram
//Josse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0