Lördagen 6/3

Tjoo!
Ska börja med och dra en liten snabb fredags uppdatering, när jag ändå är i farten;)
Mamma skulle ner till Värnamo för att klippa sig så jag tänkte att jag kunde hänga med. Men eftersom jag ändå hängde med tyckte mamma att jag kunde handla under tiden så att vi kunde åka hem tidigare. Snällt va? Så medan mamma blir klippt (med andra ord ompysslad) och Emelie går runt på stan för att kolla på smycken (vilket hon tycker är kul, och mamma hjälpte henne sen när hon var klar hos frisören). Så får jag slita som ett djur i mat affären för att ingen annan orka det. Vem var duktigast? Självklart var det jag hahha, men jag köpte lite godis som belöning. Där ser man vem som egentligen jobbar här hemma (skojar bara) =p
Över till dagens inlägg...

Har du tänkt på att februari och mars månad ser nästan precis likadana ut (mars har tre dagar mer). Så för precis en månad sen så var jag på kalas hon min farbror =)

Idag har jag hjälp pappa med lite ditt och datt, så jag han precis till tv:n när melodifestivalens första låt skulle spelas, vilket också var en av mina favorit låtar. Pernilla Wahlgren - Jag vill om du vågar (låten kommer här nere) och den gick vidare till globen! Jippi! =D Men det var synd att inte Neo- Human Frontier (låten kommer här nere) gick vidare, men kan ju lyssna på den här hemma.
Jag tycker det var rätt att Pernilla gick vidare eftersom hon faktiskt missade brorsan Niclas bröllop med Laila. Men tidigare i veckan hade Nilla ont i halsen så hon kunde inte repa och sjunga fick bara mima, men som tur var höll halsen i kväll. Annars kanske hon hade fått ta med Theo in på scenen för han verkar kunna sin mammas låt =p Här kommer först när Theo sjunger och sedan Pernilla och Neo.


Visste är han söt



Svängig!


Påminner om MIKA svängig och bra.


Vilken låt tyckte du bäst om och vem ska vinna hela faderullan?
God natt //Josse


Kommentarer
Postat av: Jessica

Ang din undran om produktprover, så har jag blivit tillfrågad av pr-ansvariga som jobbar med företaget ifråga om jag velat prova deras grejer.

2010-03-13 @ 11:30:39
URL: http://hallonblabar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0