En vanlig dag?

Hej på dig!
Då var det måndag igen och alla går upp tidigt och stiker till jobbet och skolan, men jag ligger kvar och sover och äter frukost sent och bara degar ;)

Men idag har jag faktiskt varit duktig. Pappa ville att jag skulle hänga med och besikta bilen idag,men när pappa kom hem på lunchen sa han att han inte han och att jag skulle vara en ängel om jag kunde göra det. Okej tänkte jag då får jag väl göra det (jag vill ju faktiskt köra bilen =)).

När jag komner till Värnamo så körde jag in, med en väldigt nära vägen men jag klarade mig. Fast han som skulle besikta bilen undrade om jag inte hade bättre koll på bilens kanter =p Men när "min" besiktningsgubbe började kolla på bilen så kommer en annan in och säger "Du vi råkade krossa en bakruta:/"
Då hade bilen som körde in samtidigt som jag fast i porten jämte mig fått en krossad bakruta och en tillbucklad baklucka, för när han körde in så tyckte väl han att han kom för lågnt in så han börja backa. Men det ser inte han som ska besikta bilen och kör ner porten och då krossas bakrutan... Till på köpet är det hans sons bil, dom måste känna sig dumma. Men dom betalade iallafall för det dom hade sönder.

Tänk vad man kan få vara med om när man bara ska besikta sin bil (och den gick igenom=)).
När jag ändå var i city så passade jag på att handla hem lite mat så att vi inte svälter ihjäl här hemma haha.

Senare på kvällen frågade jag Emelie om hon fortfarande var sugen på att gå på Alice i underlandet den här veckan och det  var hon. Så imorgon åker vi upp till Jkpg för att gå på bio och när vi ändå är där ska vi gå och kolla i lite affärer också.

God natt
//Josse

Kommentarer
Postat av: Dutten

Haha, ja, Ludde sa att det hade hänt spännande grejer på jobbet idag. Som det kan bli.



Och hoppas att ni får trevligt på bion ikväll! Har inte sett den själv än, men borde ta och göra det eftersom den är så omtalad ^^

2010-03-16 @ 08:41:11
URL: http://nithela.wordpress.com
Postat av: tezzan

haha, man kanske skulle ta och köpa sig en bil bara av den anledningen ;P



Oooh! Den filmen e så bra!!



Svar: hehe ja verkligen i sista laget :P

Jodå det är vår här uppe nu :D det regnade igår!!! Och kanadagässen har kommit tillbaka ^^

2010-03-20 @ 15:57:41
URL: http://missknas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0