19/3 Josefine

Halloj!
Ja idag är det den 19 mars (även om denna dag börjar gå mot sitt slut) och då har Josefina och Josef namnsdag. Då tycker jag att även att Josefine passar in på denna beskrivning =p "Namnet är en femininform av som betyder må Gud föröka".
Jag vaknade till idag av att mamma skickade ett sms till mig vid 7 tiden och grattade mig, lite förvånande eftersom ingen i min familj ha koll på namnsdagar. Vi firar inte att man ha namnsdagar. Men jag tycker det är kul att påminna min stackars familj, så hela förra veckan slängde jag in att jag ha namnsdag bara så att dom kanske ska komma ihåg det och det verkade funka på mamma denna gång =D haha


Let's Dance

Ja då var semifinalen över! Hur gick det då? Jo rätt par gick vidare, Claudia & Tobias och Mattias & Cecilia. Äntligen åkte Willy ut, visst han har ett stort underhållningsvärde som juryn säger men han har gått tillräckligt långt. Nu hoppas jag att Claudia vinner hela skiten ;) Så nästa vecka måste jag bara se vem som vinner, vem vill du ska vinna?

Nu ska jag snart lägga mig vi hörs
//Josse

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0