Februari

Tjena nu har jag inte skrivit på skit länge, fast jag har haft en del att skriva om. (Men det kan bero på att när jag skulle skriva så försvann allt och då blev jag irriterad och gick och la mig. Sen dess har jag inte varit här inne.)

Men då får jag väl ta och skriva lite nu istället =) Jag kan börja med att säga att min farbror fyllde år den 6/2 och att 2 av mina kusiner har fyllt år den 11 och 13 februari. Min ena kusin som fyllde den 13 februari blev i år 13! VA!! =O säger jag bara. Jag kommer ihåg när han föddes och jag var åtta år, han var så liten och gullig. För mig har han alltid varit min lilla söta kusin, men nu blir han ju för sjutton tonåring. Så kan det gå. Men han är en väldigt söt tonåring;)

Över till vintervädret, det har kommit otroliga mängder, jag och pappa åkte ut i fredags till min farbror för att skotta, för han kom inte in med bilden och så kan vi ju inte ha det.
Men det kom mer snö över natten till lördag. Jag, mamma och Emelie var ute och gick igår och det var inte precis lite snö vi gick i, på ett ställe var det säkert en halvmeter snö vi pulsade oss igenom. Bra träning kan man säga, för när vi kom hem och hade ätit så kändes det i mina ben kan jag lova.

Idag har mamma och pappa varit och skottat snö från mormor och morfars tak, det var en del snö där med.

Just nu sitter jag hos pappa som jobbar med bilen för att den ska funka, med mycket hjälp från mig. Vem vet jag kanske bli en riktig bilmekaniker så som jag har hängt med pappa och kollat och hjälpt till med bilarna sen ja var liten . Kanske inte riktigt min dröm hahaha, men jag klara endel och det är skönt att veta.

Det blev en liten uppdatering i alla fall hoppas att du har det bra så hörs vi snart
kram //Josse


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0