Tung snö..!

Hej eller god natt är kanske ett bättre ord =)
Då var det måndag igen och ingen hemma, det är ganska skönt faktiskt.

Jag bestämde mig igår att jag skulle göra mat till familjen när dom kommer hem. Så mamma sa att jag kunde koka lite potatis och steka lite köttbullar, men ärligt talat hur tråkigt är inte det?
Så jag letade runt lite på nätet och hittade ett recept på hasselbackspotatis och så hade jag ett annat recept jag ville prova. Så dagens middag blev hasselbackspotatis med köttbullar och morotsbiffar, mycket uppskattat kan jag meddela.

Efter maten ringde min farbror och sa att pappa måste komma för att skotta bort snö från farmor och farfars "garage" tak, för taket håller på att "knäckas". Efter lite om och men så har nu nästan all snö skottats bort från taket, så nu gick taket tillbaka till ursprungsläget.



Hoppas att du har haft en bra måndag
Kram //Josse


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Haha "nu gick taket tillbaka till ursprungsläget"... kul det lät :P Ja det måste vara en massa skottande nu för alla husbor... mohahaha!



sv: Det gick bra med "utvärderingen" här på praktiken... eller han sa inte så mycket, men han tyckte det verkade gå bra för mig... hihi.



Kram

2010-02-23 @ 11:28:46
URL: http://unknown666.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0