OS

Hej igen!
Nu när det är OS är det väldigt mycket sport på tv något jag i normala fall inte gillar. Är som du säkert vet ingen sport tjej ;) Men när det är os är det helt okej. Jag har till och med hittat en favorit sport att titta på, en sport som ingen i min familj förstå sig på =p nämligen Curling. Det är faktiskt riktigt kul och spännande. Men jag tittar även på när Anja Pärsson och Charlotte Kalla åker. Såg du när Anja flög 60 meter det var riktigt otäcka bilder, men hon tog ett brons och det är vi tacksamma för.

just nu har vi 7 medaljer 3 guld, 2 silver och 2 brons.
Vi ligger på plats 9 av 24, det tycker jag är rätt duktigt av oss=D  Så är ser top tre ut

                                      
1 Usa  7 guld, 9 silver och 10 brons

2 Tyskland  7 guld, 9 silver och 7 brons

3 Norge  6 guld, 5 silver och 6 brons

Här är källan

Kram //Josse

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0