Gbg horse show

Idag vid två tiden får jag ett sms där det står att jag har fått "4 biljetter till Gbg horse show i morgon fredag, på förmiddagen kl 10 om jag vill". Det första jag reagerar på är att det står "i morgon fredag". Va, är det torsdag idag? Jag kollar kalendern på mobilen och det stämmer det är torsdag, snopet kan man säga haha. Sen tittade jag vem det var ifrån och det var från Mix Megapol som sa att jag hade vunnit en tävling. Men jag har inte varit med och tävlat =/ Sen dess har jag fått 4 meddelande från Mix Megapol där det står förlåt plus lite reklam ;)

Det var allt för nu
//Josse


Kommentarer
Postat av: tezzan

hejsan :D



svar: jag ska dit den 21 april... sen en vecka ska jag till sjukhuset i här i Falun, så efter 28 är ni välkomna :D ni får komma den 29 om ni vill ^^

2010-03-03 @ 09:41:02
URL: http://missknas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0