Packa..?

Hejsan
Ja idag är det onsdag och jag ska packa ner allt jag vill ha med mig idag, för varför ska man skjuta upp det till sista minuten hela tiden? (undra mamma). Men vad sjutton ska man packa ner då? När jag kollar vädret är det olika varje dag ena studen står det strålande sol och 20 grader och i andra stunden står det 13 grader och regn.

Jag kan inte ha med mig för mkt packning häller eftersom jag och Emelie delar en väska (från början tänkte vi ha en väska på fyra pers). Men jag vet några få saker som ska i:

_____________________________
Svart tunn långarmad tröja

Leggins

Team sportia byxorna

Kanske kjol

Jeans

Regnjacka

Pyjamas

trosor/sockar
_____________________________

Ja det blev ju endel. Kommer säker på mera saker när jag kikar i min gaderom.
Ja nu måste jag sluta och börja packa.

//Josse


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Usch just nu avundas jag dig INTE, jag hatar att packa :P

2009-10-07 @ 15:02:38
URL: http://unknown666.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0