Hos Johanna

Hej hopp!!!
Nu är jag nere i kalmar hos Johanna, jag kom ner till henne 10.17 (7 minuter försenad).
Idag har varit en lugn men ändå en händelserik dag=)
Vi började med att gå på stan på jakt efter ett par jeans till jojo och en "ackordbok", men det blev inga jeans. När vi var trötta på att leta efter jeans så hoppade vi in på ett café, vi tog varsin kanelbulle, delade på en chokladboll och jag tog coca-cola medans jojo tog kaffe latte.

Sen gick vi hem till Johanna och kollade vad vi behövde handla. Sen gick vi till Ica Maxi och jojo använde självscaning för första gången, med min hjälp=)

När vi var klara med shoppingen gick vi hem och jojo började att plugga och jag gjorde lite allt möjligt tills både jag och jojo började svälta;)
Så jag satt i gång med att laga mat, medan jojo fortsatte att plugga.

När klockan började närma sig 19.30 så började vi gå mot stationen för att hämta upp Becka som oxå skulle komma, (hon blev 20 min försenad!).

När vi kom tillbaka till lägenheten fick jag världens finaste present av becka, en "fotobok" som hon hade gjort med minnen i till mig. Tack världens bästa becka.

Nu har becka suttit och förhört jojo i 2 timmar tro jag, medan jag har suttit och knåpat.
Men nu blir det nog sängdax aldeles strax!

Godnatt
//Josse


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0