Hos Johanna - Lördag

Hej hej!

Idag har ännu en bra dag med mina två knasiga vänner =)
Dagen började lååångsamt (mitt fel) ;) Men sen tog vi en tur ned till stan jojo fortsatte med att leta efter jeans men ingen lycka där inte, men Rebecka gjorde ”fynd” även idag hon hittade ett par röda Convers. Men precis som igår har inte jag köpt något. När vi hade gått runt i några timmar gick vi till ett café jag ville in på. Men ingen av oss hade lust att betala 99 kr för en taco-tallrik. Så då bestämde jag att jag gör mina nyttiga pannkakor (lägger ut receptet när jag kommer hem) när vi kommer tillbaka till Johanna. Medan jag gjorde mina pannkakor så sov becka och jojo i soffan och undrade om inte maten var klar snart. Men när jag äntligen var klar högg becka in först av oss. Jag fick högsta betyg av dem tro jag haha, de slank ner snabbt haha. När vi hade ätit smälte vi maten lite och jag och jojo sjöng lite, sen sprang vi bort mot ica maxi och köpte hem lite godis till körslaget. Men Amy åkte ut, det fick inte hända =(

Jaja nu får jag hejja på Ola eller Pontare istället.

 

Nu säger jag god natt

//Josse


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0