Rubrik =)

Ja då ska jag väl försöka att skriva lite...

Idag är det dagen före midsommar och dagen innan Syssteryster sticker till Malta i Tre veckor.
 Men vad ska hon gör där då? Jo hon ska plugga engelska,  hon ska alltså åka i väg så att hon kan gå i skola. Nu när hon äntligen har fått sommarlov, fast det är ju bättre värme där nere och de pluggar ju inte hela tiden. Hennes lärare kan bara engelska så ska hon prata med dem så måste hon prata engelska vilket är bra för då blir man ju tvungen att prata engelska och då kanske man lär sig något oxå.

Det innebär att vi måste upp tidigt, vi åker här hemmifrån kl 5. till Göteborg. Hon kommer att åka med  STS.  Sist hon åkte var i påskas och då var hon i Frankrike och den gången var  hon var borta i en vecka och det var en Lååååååååång vecka kan jag säga. Hur ska jag kunna klara mig utan henne i 3 veckor, det kommer att bli tufft asså.

I morgon ska jag även till Johanna och "fira" midsommar. Nej det vet jag inte precis om vi ska men vi ska umgås och på lördag ska jag skjusa jojo till ljungby för hon ska oxå iväg och resa, men jojo ska till Frankrike. Men vad är det för vänner och familj man har alla bara försvinner, vem ska jag nu vara med då?

Men nu ska jag fortsätta att slöa, de håller på att packa där nere så jag ska inte störa.....
Har ré gött igelkött =)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Sådär ja, nu börjar det likna nåt när du börjat skriva:) Hehe, ja va e de för några du k'nner och umgås med ;)

2009-06-18 @ 22:17:10
URL: http://larssonjojo.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Jippiiie, blogginlägg från josiiie :D

2009-06-19 @ 12:21:28
URL: http://unknown666.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0