Midsommar

Hej hopp!

Dagen startade redan 6.20, det gick inte fort precis men jag kom upp och fick i mig 2 mackor :) Sen vid 5 bar det iväg till Göteborg. Farmor och Farfar följde med oxå. När vi kom fram så "letade" vi efter gula tröjor, STS ledarna har gula tröjor så att man ska se dem. När Emelie hade anmält sig så satte vi oss och fikade lite mumsigt. Efter det var det daxt att checka in bagaget och Emelie haha ;p Sen fick vi inte följa med mera så alla fick varsin kram och jag brast i gråt :'(
Sen åkte vi hemmåt, farfar och farmor ringde och sa att de bjuder på lite "frukost" + lite jordgubbar och glass mmm

Nu sitter jag hos Johanna medans hon packar inför resan imorgon (kunde du ju gjort tidigare, näeäe skojar bara). Jag ska köra jojo till Ljunby där kommer hon att hoppa på en buss som ska ner mot Frankrike. Så jag sover över här, hos ursnälla, urgulliga "dojdoj". Sen blir det tacopaj (oj vilken midsommar mat) och jordgubbar och glass till efterätt och lite godis då och då =)

Glá midsommar =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0