Frisk?

Tjoho!
När jag vaknade idag kände jag mig jätte frisk, Yes jag är frisk tänkte jag!!! Men inte då, eller jo halvfrisk magen är bra, men nu är jag jätte förkyld istället.

Jag har glömt att tacka Johanna för min lite försenade födelsdagspresent, jag fick lite scrapbooking saker och lite godis TACK så jätte mycket jojo. Får jag något från er andra ;)  ?

Snart har Harry Potter prämier jag längtar efter det, då ska jag och jojo gå och om det är någon mer som vill hänga på är det helt okej. Det skulle vara kul om man gick på prämieren (den 15 Juli) men det blir det nog inte men längtar tills jag får se den. Men först måste ju Johanna komma hem från Frankrike och då ska vi hitta på något igen, få se om man kan kidnappa henne =) Men vi (jag, becka, jojo och tezzan) måste oxå hitta på något snart. Hör av er om ni inte vet vad n ska hitta på...

//Josse 

Kommentarer
Postat av: tezzan

japp, till jul :P

2009-06-29 @ 20:02:00
URL: http://missknas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0