En vecka

Tjena!
Äntligen har det gått en vecka sen Emelie åkte, en vecka mindre men fortfarande två veckor kvar.
Så nu hoppas att denna vecka som kommer går fort, för då är det ju bara en vecka kvar =D

Igår åkte vi neråt i landet och då träffade jag mina kusiner det var trevligt men mycket synd att inte Emelie fick vara med, men det kommer väl mer chanser. Mina kusiner har en liten stuga vid vattnet vid Österlen (skåne), den ligger nära Simrishamn och Kivik. Jätte mysigt men de har ingen el och inget rinnande vatten, men det funkar det med =)

Idag har jag stor handlat låter ju lite kul men nu var det så att jag handlade mat för det var tomt här hemma. Det tog en stund så när jag äntligen kom hem var jag så trött att jag bara åt min mat och sen slängde jag mig i soffan för att vila upp mig.

Nu har mamma & pappa sagt att jag ska åka och besikta en bil på måndag, men det har jag ju aldrig gjort =S Tänk om jag kör in snett eller om jag gör något hel galet. Jag får väl se hur det går...

Hoppas du har det gott i varmen <3

//Josse


Kommentarer
Postat av: Dutten

Bara du inte gör som min släkting och låser bilen så att kontrollanterna inte kan kolla något, och sedan går ut och sätter dig i någon annans bil :P



Det går nog bra. De är överlag snälla och trevliga däruppe. Bara gör som de säger så blir det skitbra.

2009-06-27 @ 21:14:00
URL: http://nithela.wordpress.com
Postat av: Rebecka

Uscha då. Jag kanske också måste besiktiga våran bil sen :S

2009-06-29 @ 13:09:47
URL: http://unknown666.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0