Bio x2 och en revy

Hejsan!
Nu har jag hunnit med en del igen men inte hunnit eller orkat skriva ner det. Så nu kommer en liten samman fattning.


Ice Age
I tisdags var vi  (jag och Emelie) på Ice Age. Emelie fick ett presentkort på sf-biografer, så hon valde att gå på Ice Age med mig. Hon bjöd mig på En popcorn och en STOR coca-cola. mm tack!
Filmen var väldigt rolig och jag satt och skrattade nästan uder hela filmen=)



Harry Potter och halvblodsprinsen
I onsdag var jag och Johanna på Harry Potter i värnamo. Johanna frbokat som tur var, för när vi kom dit var det fullbokat. Jag hade lite film godis och jojo köpte popcorn, gott.
Även denna film tyckte jag mycket om =D


Ugglas revyr
I Torsdags åkte jag och resten av familjen till Karlshamn för att kolla på Magnus Uggla. det var en varm och perfekt dag.
Jag tycker att man ska gå och se den revyn, men man måste nog gilla Magnus Uggla endel för att kunna uppskatta allt.
Så den får topp betyg av mig.




Detta var min lilla sammanfattning
//Josse


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0