2 veckor

Hejsan hoppsan!
Hoppas att ni njuter riktigt av vädret för snart blir det regn och rusk =( Usch om det tycker vi inte...

Nu har det ÄNTLIGEN gått 2 veckor som syrran har varit borta i malta. Så nu är det till och med mindre än en vecka kvar för hon kommer hem på torsdagen sent hon landar typ 23.45, men det är i alla fall på torsdagen. Så snart kommer min lilla sysster hem finaly.

Så när hon kommer hem fyller hon 18 år hon blir stor min lilla S, så nu får man kanske städa upp på övervåningen så att man kan gå där i alla fall, kan ju anstränga mig lite ;). Ni (Tezz,Jojo och Becka) vet vad ju vad jag tycker om städning haha. Fast vem hade egentligen städat och "fint" på Rhodos och Peace and love?

Haha det var väl allt för nu
//Josse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0