1 Juli

Hej hopp!
Tänk idag är det första juli vad snabbt tiden går =o Men det var ju inte det jag skulle skriva.
Jag kan ju börja med att berätta att branden la sig så allt är bra nu igen.

Igår var det tänkt att Jag, Tezz, Becka och Jojo skulle åka och bada men vad händer då? Jo det börjar åska så den idén skrotade vi (jag hade i alla fall inte tänkt bada med tanke på att jag nästan har hämtat mig från min förkylning, så mig gjorde det inget). Istället åkte vi hem till tezzan för att bara träffa varandra det var jätte trevligt att få träffa er igen =) Vi spelade Buzz, jag var ju inte så bra kan jag ju inte påstå men jag vann i alla fall första ronden. =D När vi hade spelat det ett tag skulle Jojo hem, så vi sa hej då. Jag och Becka var kvar så vi bestämde oss för att spela/sjung singstar, jätte roligt men svårt för det är inte riktigt min musik (Singstar Rocks), men jag hittade en ny låt som jag gillade, jag och Tezz körde den.
Låten är Bowling For Soup - 1985. Riktigt bra tycker jag, eller den är rolig att sjunga. Så lyssna på den vet ja. Det är riktigt svårt att slå Tezz  i singstar för hon har ju för sjutton hela ljudregistret i sig, hopplöst.

Hoppas att du har det bra
//Josse


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Ja jag tycker att Juni precis hade börjat ju :O :)

Rösta gärna på mig i den här tävlingen www.ridstovel.se?boot=22 Det är en tävling för hästnördar som jag, haha. Jag hoppas på att vinna en resa till Olympia Horse Show i London :D

2009-07-01 @ 15:29:36
URL: http://jennniferhubinette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0