Blandat!!!

Detta kommer att bli ett blandat inlägg för jag har inte orkat lägga in något.

Benet
Men det sista jag skrev var att jag skulle kolla mitt knä. Det visade sig att jag har ont i knät för att jag har tappat muskulaturen i låren, så det är bara att träna upp det, ett bra sett var att åka rullskridskor eller skridsko. Ett annat sätt var att simma crawl.

 

Influensa

För två veckor sedan låg jag i influensa hade så grymt ont i halsen att jag inte kunde svälja något, så jag körde en snabb bantnings kur =p Så jag kunde inte vaccineras mot svinis…

 

Sthlm

Förra veckan var vi upp i Stockholm och skulle se musikalen Cats. Erika och Emil har skaffat katt så därför sov vi hos Erikas föräldrar. Det var en kulig helg.

 

Vaccination

I fredags skulle mamma vaccinera sig och då följde jag också med. Det var tur att vi kom tidigare för bara några minuter senare var det smockfullt. Men vaccinationen gick bra och nästan inga biverkningar, bara ont i huvudet och ont i armen. (armen är ömmare idag söndag)

 

December

Ja nu är det december och Julkalendern har börjat, jag gillar årets julkalender. Jag har även sett barn programmet (som är som en serie) som jag självklart gillar, men det är nog för att jag har sett det innan som jag gillar julkalendern så mycket =D. Vad tycker du?

 

Julradio.se

Har precis hittat julradio.se där dom spelar julmusik dygnet runt gå in och lyssna vettja=)
Hörde en låt där som jag inte hört innan men som jag tyckte om lyssna du med.
 Fronda – Nu kommer tomtar  Vad tycker du om låten?

Ha det bra

//Josse


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0