Paris

Hej hopp!
Hoppas att ni åt många goa kanelbullar igår. Jag själv åt som jag sa igår en super smarrig och mastig äppelkaka =)

Idag är det måndag och bara fyra dagar kvar tills vi åker till Paris. På det viset är det kanon att jag inte går i skola, slipper att ta ledigt och behöver inte vara orolig över att jag missar en massa saker.

Men varför ska jag till Paris då? Jo pappa har fyllt 50 och nu ska vi och den närmaste släkten fira honom, ska bli kul att umgås med släkten. Men jag gillar forfarande inte att resa :/ Jag är rädd för uteliggare, lösa hundar, galningar och att nån bara ska komma och ta mig... Jag vet att det kanske låter töntigt men så är det i alla fall.
Men det har ju funkat alla andra gånger jag har varit där, får göra som jag bruka göra gå nära mina nära och kära =)

Nu vet jag inte om jag fick ut något av detta, mest svammel tycker jag nog=S Men det gör det samma...haha Du får ha deet så bra tills nästa gång du kikar in här hos mig=)

Här kommer en bild på Eifeltornet som jag tog förra gången vi var där (2006)


//Josse


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Men vad roligt! Får man följa med? ;) Haha näärå. Hoppas du får kul!

2009-10-05 @ 16:25:00
URL: http://unknown666.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0