Ladies night 2009

Hej igen...
Jag och mamma var på Ladies night i lördags. Samtidigt var Emelie och henne vän som sov över här på återträff med alla från sommarens språkresor, allt var i Göteborg.
Men åter till Ladies night, det var sjuk kul!!! Om någon funderar på att gå men inte är säker, då säger jag bara att det var bland det roligaste jag har varit på=)

Det höll på i två timmar, när det var slu ville jag ha mera...

Här kommer lite kort från kvällen.

Den ny inköpta västen har jag på mig, snygg va?


Jag och mamma tog lite strips och varsin Coca-cola innan det började


Utsikten från våra platser.


Jag på rad 20

Dem här bilderna får avsluta inlägget, god natt

//Josse


Kommentarer
Postat av: tezzan

nja... västen är väl inte i min smak, men den satt bra på dig :D

kraaamis!

2009-10-22 @ 14:07:21
URL: http://missknas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0