Hos Johanna - Fredag

God natt..!
Nu är klockan 23.25 på fredagen när jag börjar skriva detta. Jojo har nog nästan somnat och Becka läser en bok. Har inget Internet just nu, så jag lägger ut det i morgon (lördag) istället.
Men vad har hänt idag då?

Dagen började med att Johannas alarm ringde på mobilen vid 7 tiden, men hon znoosade (stavas?) om den två gånger innan hon gick upp och försvann för att göra tenta.
Jag och becka somnade om och jag sov till nio (becka var nog vaken för länge sen). Efter att vi mornat oss så tog vi fram frukost och när vi precis hade ätit upp så kommer det en glad tjej in genom dörren =) Johanna gjorde kaffe till sig och becka och jag satt med som sällskap;)

Efter det så gick vi in på nätet och surfade runt en bra stund, men sen ville becka ut och shoppa. Så jojo föreslog den ny öppnade gallerian här i Kalmar en bra bit bort, där finns även mer affärer utanför gallerian. Vi gick bort dit och där har vi näst intill varit hela dagen. Jojo framkallade lite bilder inne på mediamark, becka fyndade lite kläder och en bok, jag fyndade… just det inget. Sen när vi hade gjort alla fynd så gick vi in på IKEA för att ta oss en mat bit, mums. En stund senare gick vi hem. När vi väl kom hem tyckte jag att vi måste ha gått ”lååångt” så jag sökte på vägen och såg att det var 2,5km dit så idag har vi alltså gott hela 5km!!! Jag är lite impad av mig själv haha.

 

Aja nu har du fått veta lite om vad som har hänt idag

God natt Zzzz…

//Josse


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0